Contact & diensten - Particulieren
Hoe kunnen wij u helpen?
Meest gestelde vragen
Hoe kan ik een klacht indienen?
Wij proberen u ook zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent.
1. Wilt u uw klacht of suggestie kwijt? Laat het ons weten. Contacteer uw account manager of een van de medewerkers van Customer Services per telefoon of e-mail .
2. Vindt u dat u met uw suggestie of klacht bij hen niet terecht kunt? Of bent u niet tevreden over de oplossing die u werd voorgesteld? Neem dan rechtstreeks contact op met onze interne Complaints Management dienst via:
Triodos Bank
Complaints Management
Hoogstraat 139/3
1000 Brussel
complaints@triodos.be
Wij sturen u een ontvangstbevestiging en behandelen uw klacht zo snel mogelijk.
3. Bent u niet tevreden met ons antwoord? Doe dan een schriftelijk beroep op de ombudsman voor de financiële sector :
Ombudsfin - Ombudsman in financiële geschillen**
North Gate II, Koning Albert II-laan 8
1000 Brussel
Tel.: +32 2 545 77 70
ombudsman@ombfin.be
http://www.ombudsfin.be/
4. Indien u een product online hebt gekocht en u bent een consument, dan kunt u een klacht indienen via het online geschillenorgaan van de Europese Commissie.
U vindt meer informatie hierover via de site Europese Commissie - Onlinegeschillenbeslechting.
(*) Triodos Bank onderschreef de gedragscodes voor klachtenmanagement in de banken.
(**) De Ombudsman in financiële geschillen is een gekwalificeerde entiteit.
Is uw vraag beantwoord? Ja Nee
Kijk ook eens naar:
- Kan Triodos Bank fondsen doorstorten naar Cuba?
- Waarom is Triodos Bank niet onderworpen aan de stress test?