Ga rechtstreeks naarNavigatie, invoerveld:zoeken of deinhoud

Contact & diensten - Particulieren

Hoe kunnen wij u helpen?

Meest gestelde vragen

Hoe kan ik een klacht indienen?

Wij proberen u ook zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent.

1. Wilt u uw klacht of suggestie kwijt? Laat het ons weten. Contacteer uw account manager of een van de medewerkers van Customer Services per telefoon of e-mail .

2. Vindt u dat u met uw suggestie of klacht bij hen niet terecht kunt? Of bent u niet tevreden over de oplossing die u werd voorgesteld? Neem dan rechtstreeks contact op met onze interne Complaints Management dienst via:

Triodos Bank
Complaints Management
Hoogstraat 139/3
1000 Brussel
complaints@triodos.be

Wij sturen u een ontvangstbevestiging en behandelen uw klacht zo snel mogelijk.

3. Bent u niet tevreden met ons antwoord? Doe dan een schriftelijk beroep op de ombudsman voor de financiële sector :

Ombudsfin - Ombudsman in financiële geschillen**
North Gate II, Koning Albert II-laan 8
1000 Brussel
Tel.: +32 2 545 77 70
ombudsman@ombfin.be 
http://www.ombudsfin.be/

4. Indien u een product online hebt gekocht en u bent een consument, dan kunt u een klacht indienen via het online geschillenorgaan van de Europese Commissie.

U vindt meer informatie hierover via de site Europese Commissie - Onlinegeschillenbeslechting.

(*) Triodos Bank onderschreef de gedragscodes voor klachtenmanagement in de banken.
(**) De Ombudsman in financiële geschillen is een gekwalificeerde entiteit.

 

 

Is uw vraag beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar: