Klacht indienen

  • Wilt u uw klacht of suggestie kwijt?

    Laat het ons weten. Neem hiervoor contact op met uw relatiebeheerder of een medewerker van Customer Services per telefoon of e-mail. 

    Telefoon: 02 548 28 51

     E-mail: info@triodos.be

  • U vindt geen gehoor?

    Bent u niet tevreden over de oplossing die u werd voorgesteld? Neem dan rechtstreeks contact op met onze interne klachtendienst:

    Triodos Bank
    Complaints Management
    Hoogstraat 139/3
    1000 Brussel
    complaints@triodos.be

    Wij sturen u een ontvangstbevestiging en behandelen uw klacht zo snel mogelijk.

  • Niet tevreden met ons antwoord?

    Doe dan een schriftelijk beroep op de ombudsman voor de financiële sector :

    Ombudsfin - Ombudsman in financiële geschillen**
    North Gate II, Koning Albert II-laan 8
    1000 Brussel
    Tel.: +32 2 545 77 70
    ombudsman@ombfin.be 
    http://www.ombudsfin.be/

  • Hebt u een product online gekocht?

    Als u een product online hebt gekocht en u bent een consument, dan kunt u een klacht indienen via het online geschillenorgaan van de Europese Commissie.

     U vindt meer informatie hierover via de site Europese Commissie - Onlinegeschillenbeslechting.

     (*) Triodos Bank onderschreef de gedragscodes voor klachtenmanagement in de banken.
    (**) De Ombudsman in financiële geschillen is een gekwalificeerde entiteit.