Hoe wijzig ik mijn gebruikersnaam?
Kies bij de menuoptie "Instellingen" voor "Gebruikersnaam wijzigen". Vul hier uw nieuwe gebruikersnaam in en klik op "OK".
De volgende keer dat u inlogt, moet u de nieuwe gebruikersnaam invullen.
Kies bij de menuoptie "Instellingen" voor "Gebruikersnaam wijzigen". Vul hier uw nieuwe gebruikersnaam in en klik op "OK".
De volgende keer dat u inlogt, moet u de nieuwe gebruikersnaam invullen.
Voer deze controles uit en probeer opnieuw:
Na 3x onjuist inloggen, wordt de toegang tot Internet Banking om veiligheidsredenen geblokkeerd.
Als u alle controles hebt uitgevoerd en het lukt nog steeds niet om in te loggen, stuur dan een mail met de omschrijving van het probleem naar helpdesk@triodos.be.
Vermeld in de mail:
Neem contact op met de helpdesk: stuur een mail met de omschrijving van het probleem naar helpdesk@triodos.be. Vermeld in de mail uw naam, voornaam en geboortedatum.
Wij sturen u uw gebruikersnaam naar het bij ons gekende e-mailadres.
U kunt uw gebruikersnaam bewaren door het hokje "Vink het veld hiernaast aan als u uw gebruikersnaam wilt bewaren." aan te vinken. Dat is echter niet verplicht. Vink dat hokje nooit aan wanneer u op een openbare plaats inlogt op Internet Banking!
Neem contact op met de helpdesk.
Stuur een mail met de omschrijving van het probleem naar helpdesk@triodos.be. Vermeld in de mail uw naam, voornaam en geboortedatum.
Wij bezorgen u dan per post enkel een nieuw wachtwoord. Uw gebruikersnaam blijft behouden en verandert dus niet.
Bij de registratie voor de app, komt u op het scherm ‘Kies uw inlogmethode’. De 2 getoonde digipass zijn bestemd voor professionele klanten.
Hebt u een nieuw wachtwoord ontvangen?
Log dan eerst in via Internet Banking en wijzig daar uw wachtwoord. Daarna kunt u zich registreren voor de Triodos Mobile Banking app.
Hebt u al uw wachtwoord gekozen ?
Voer dan gewoon uw gebruikersnaam en wachtwoord in.
Bent u uw gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?
Neem dan contact op met een medewerker van onze helpdesk Online Banking.