Ga rechtstreeks naarNavigatie, invoerveld:zoeken of deinhoud

Christian Stiernon aangesteld als Investor Relations Manager Triodos Investment Management voor de Belgische markt

07-09-2016 | Triodos Investment Management heeft Christian Stiernon aangesteld als Investor Relations Manager voor de Belgische markt.

Triodos Investment Management is een autoriteit op vlak van impact investing. Christian Stiernon maakt deel uit van het Business Development and Investor Relations Team, verantwoordelijk voor de relaties met institutionele investeerders, family offices, stichtingen, private banking instellingen en distributiepartners.

Heidi Foppa, Head of Business Development and Investor Relations: “Ons objectief is een internationaal netwerk te ontwikkelen van impact-investeerders gericht op een lange-termijn engagement. De expertise, motivatie en ervaring van Christian in duurzaam bankieren en investeren zal ons toelaten dit groeiend netwerk ook in België uit te bouwen.“

Christian Stiernon heeft 20 jaar ervaring in de sector o.a. bij JPMorgan-Euroclear, Bank Degroof maar ook bij een aantal Ngo’s. Christian is Master Handelsingenieur & International Finance.

Over Triodos Investment Management

Triodos Investment Management brengt beleggers die hun geld willen inzetten voor blijvende, positieve verandering samen met innovatieve ondernemers en duurzame bedrijven die precies daarmee bezig zijn en vervult zo een sleutelrol in de transitie naar een eerlijker, duurzamer en menselijker wereld.

Triodos Investment Management heeft in 25 jaar een grote expertise opgebouwd in de sectoren Energie & Klimaat, Financiële Dienstverlening, Duurzame Voeding en Landbouw, Kunst & Cultuur en Duurzaam Vastgoed en belegt ook in beursgenoteerde ondernemingen die bovengemiddeld scoren op sociaal een milieugebied. Per ultimo juni 2016 bedroeg het vermogen onder beheer van Triodos Investment Management EUR 3,1 miljard.

Triodos Investment Management is wereldwijd actief als impactbelegger en bestaat uit Triodos Investment Management BV en Triodos Investment & Advisory Services. Beide zijn volledige dochterondernemingen van Triodos Bank NV.