Contact & diensten - Professionelen
Geen professionele klant?
bent u
een particuliere klant
op zoek naar informatie over onze onderneming
een klant vermogensbeheer
Hoe kunnen wij u helpen?
Meest gestelde vragen
Hoe geef ik als professionele klant een adreswijziging of andere wijzigingen door?
Bent u verhuisd?
Vul het passende wijzigingsformulier voor professionelen in (organisatie - zelfstandige - feitelijke vereniging ) en stuur het ondertekend en per post naar ons op in een gesloten enveloppe samen met de gevraagde documenten.
Hebt u een nieuw e-mailadres of telefoonnummer?
Stuur ons een e-mail met uw nieuwe gegevens of bel naar 02 548 28 51.
Is uw vraag beantwoord? Ja Nee
Kijk ook eens naar:
- Een bedrag dat ik op mijn rekening ontvangen had, is geannuleerd. Waarom?
- Hoe kan ik geld afhalen van mijn professionele Triodos-rekening?
- Hoe stort ik geld op mijn Triodos zichtrekening?
- Hoeveel kost het om buiten de Sepa-zone een betaling te verrichten?
- Ik wil een professionele rekening openen. Wat moet ik doen?
Alle vragen over Zichtrekening