Ik ben al klant maar kan niet meer inloggen

Je bent de inlogcode van je app vergeten. Of je wilt de Triodos Mobile Banking app installeren op je nieuwe telefoon.
Door je opnieuw te registreren, krijg je weer toegang tot je rekeningen.
Op deze pagina lees je hoe dat werkt.

  • Start de registratie van je toestel

    Ben je je inlogcode kwijt? Tik dan op 'Opnieuw registreren' in het openingsscherm van de app.
    Wil je de app gebruiken op een nieuw apparaat, ga dan naar Google Play of de Apple App Store en download de 'Triodos Banking BE' app. Volg daarna de stappen in de app. 

    Je ontvangt een bevestigingscode op je e-mailadres. Deze bevestigingscode vul je in op het scherm van je app zodra daar om wordt gevraagd.

  • Maak een opname van je identiteitsbewijs en gezicht

    Nadat je je bevestigingscode hebt ingevuld, stellen we je een paar vragen over het identiteitsbewijs dat je gaat gebruiken. Dit mag een een identiteitskaart of verblijfsvergunning zijn.
    Daarna maak je een aantal opnames van je identiteitsbewijs. In de app leggen we je stap voor stap uit wat je moet doen.

    Is de opname van je identiteitsbewijs gelukt, dan maak je een opname van je gezicht. Je kijkt eerst recht in de camera en vervolgens draai je je hoofd langzaam volgens de instructies in de app.
    Is de opname gelukt, dan ga je naar de laatste stap.

  • Kies de inlogcode voor je Triodos Mobile Banking app

    Je kunt nu de inlogcode kiezen waarmee je voortaan inlogt op de Triodos Mobile Banking app.
    Onthoud deze inlogcode goed en deel hem met niemand anders.