De nieuwe rentetarieven gelden vanaf 23 oktober voor de particuliere spaarrekeningen, Triodos Impact Savings en Triodos Impact Savings Junior. De getrouwheidspremie is van toepassing op spaargeld dat gedurende 12 maanden of langer na storting ononderbroken op de spaarrekening staat. Er zijn geen minimum of maximum bedragen van toepassing.

Met het spaargeld dat klanten toevertrouwen aan Triodos Bank, verleent de bank kredieten voor duurzame projecten in de samenleving. De spaarklanten van Triodos weten precies waar hun geld voor dient: via de website toont de bank alle projecten die ze financiert.

Daan Vandevelde, Director Retail Banking: “De hogere rentevoeten op de Junior spaarrekening nodigen ouders uit om duurzaam te sparen voor hun kinderen. We hebben de afgelopen maanden de evolutie op de markten van dichtbij opgevolgd en hebben daarom beslist om onze spaarrente vanaf 23 oktober opnieuw te verhogen.”

Vanaf 23 oktober 2023Tot 22 oktober 2023
Triodos Impact SavingsBasisrente: 0,55%