Internet Banking

Hulp en contact voor particulieren

Hoe kunnen wij u helpen?

Hoe kan ik de limiet voor overschrijvingen via de Triodos Mobile Banking app of Internet Banking wijzigen?

Elke rekening heeft een daglimiet. Voor particulieren is de standaardlimiet 5.000 euro per dag per rekening.

Je kan de daglimiet tijdelijk verlagen of verhogen via de Triodos Mobile Banking app of via Internet Banking. De daglimiet kan tot 50.000 euro verhoogd worden en gaat in vier uur na je aanvraag voor een periode van maximaal zeven dagen.

Zo pas je de daglimiet aan:

  • Triodos Mobile Banking app: in het menu onderaan kies je ‘Meer’ en vervolgens 'Rekeningen instellen'. Kies de rekening waarvan je de limiet wilt aanpassen en ga naar ‘Daglimiet’.
  • Internet Banking: kies in het menu Self Service > Rekeningen instellen. Selecteer de rekening waarvoor je de limiet wilt wijzigen en klik op 'Daglimiet'.

Triodos Mobile Key

Gebruikersnaam en wachtwoord

Algemeen

Digipass en pincode

Veiligheid

Instructies

Internet Banking voor particulieren, dat is ook een beveiligd bericht

Hoe kan ik aanmelden in Internet Banking op laptop of PC door gebruik te maken van de app (en QR-code)?

Ik wil mijn bankzaken eenvoudig en nog veiliger beheren (Triodos Mobile Key)

Toegang krijgen tot Online Banking

Mijn Internet Banking-wachtwoord wijzigen

Ik ben al klant maar kan niet meer inloggen in de app

Documenten