Wat doe ik als het inloggen met mijn digipass mislukt?

  1. Controleer of je op de website van Triodos Bank België bent. In de adresbalk moet https://banking.triodos.be/login staan.
  2. Controleer of je de juiste inlogwijze hebt gekozen. Kies voor "Inloggen met digipass".
  3. Controleer of je het juiste serienummer hebt ingevuld. Dit is het nummer op de achterzijde van jouw digipass. Bij het invoeren van dit nummer moet je de streepjes en spaties weglaten.
  4. Volg daarna de instructies op het inlogscherm.

Na 3x onjuist inloggen, wordt de toegang tot Internet Banking om veiligheidsredenen geblokkeerd.

Als je alle controles hebt uitgevoerd en het lukt nog steeds niet om in te loggen, stuur dan een mail met de omschrijving van het probleem naar: [email protected].

Vermeld in de mail:

  • naam en voornaam
  • rekeningnummer(s)
  • het serienummer van je digipass
  • het telefoonnummer waarop je tijdens de kantooruren bereikbaar bent

Wij nemen dan tijdens de kantooruren zo spoedig mogelijk contact op.