Wat kost een digipass?
De digipass kost 25 euro. Een digipass is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar.
Hebt u als professionele klant een zichtrekening, dan is de eerste digipass gratis voor de rechtspersoon.
De digipass kost 25 euro. Een digipass is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar.
Hebt u als professionele klant een zichtrekening, dan is de eerste digipass gratis voor de rechtspersoon.
Volg deze stappen om een nieuwe pincode in te stellen:
Met uw digipass bij de hand, belt u nu een medewerker van de helpdesk (02 548 28 00). Die medewerker helpt u verder met het instellen van een nieuwe persoonlijke pincode.
Neem contact op met de helpdesk: stuur een mail met de omschrijving van het probleem naar helpdesk@triodos.be. Vermeld in de mail uw naam, voornaam en het serienummer van de digipass.
Stuur uw digipass terug zodat wij die recycleren. Wij zullen deze gratis vervangen en u afzonderlijk per post uw nieuwe pincode en digipass toesturen.
Als uw digipass beschadigd is
Neem contact op met de helpdesk: stuur een mail met de omschrijving van het probleem naar helpdesk@triodos.be. Vermeld in de mail uw naam, voornaam en het serienummer van de digipass. Stuur uw digipass terug zodat wij die recycleren. Nadien sturen wij u afzonderlijk per post uw pincode en uw digipass.
Als u uw digipass verloren bent
Neem zo snel mogelijk contact op met de helpdesk via telefoon (02 548 28 00) of via mail (helpdesk@triodos.be). Triodos Bank doet dan het nodige om deze digipass te blokkeren. Nadien sturen wij u afzonderlijk per post uw nieuwe pincode en digipass.
Elke nieuwe digipass kost 25 EUR. Dit bedrag wordt automatisch gedebiteerd van de rekening vermeld op het aanvraagformulier Internet Banking.
Na 3x onjuist inloggen, wordt de toegang tot Internet Banking om veiligheidsredenen geblokkeerd.
Als u alle controles hebt uitgevoerd en het lukt nog steeds niet om in te loggen, stuur dan een mail met de omschrijving van het probleem naar: helpdesk@triodos.be.
Vermeld in de mail:
Wij nemen dan tijdens de kantooruren zo spoedig mogelijk contact met u op.
De toets I staat voor identificatie (Identify). Via deze toets geeft u uw pincode in bij het inloggen.
De toets S staat voor autorisatie (Sign). Via deze toets autoriseert u verrichtingen.
De toets T staat voor test. Deze toets heeft 2 functies:
De toets C staat voor correctie (clear). Via deze toets verwijdert u de gegevens die u net ingevoerd hebt.
De rode toets rechts is de ON/OFF toets.
De details over de digipass zelf, het eerste gebruik ervan, de inlogprocedure en de autorisatieprocedure voor verrichtingen zijn verzameld in een handleiding die we meesturen naar de gebruikers.
Hebt u vragen?
De medewerkers van de helpdesk helpen u graag op werkdagen van 9 u. tot 17 u., behalve op banksluitingsdagen, via 02 548 28 00 of helpdesk@triodos.be.
Neem zo snel mogelijk contact op met de helpdesk via telefoon (02 548 28 00) of via mail (helpdesk@triodos.be). Triodos Bank doet het nodige om uw digipass te blokkeren.
Daarna sturen wij u afzonderlijk per post uw nieuwe pincode en digipass. Elke nieuwe digipass kost 25 EUR. Dat bedrag wordt gedebiteerd van de rekening vermeld op het aanvraagformulier Internet Banking.