Hoe geef ik als particuliere klant een adreswijziging of andere wijzigingen door?

Ben je verhuisd in België?

Zodra je adres officieel is gewijzigd, geef je jouw nieuwe adres aan ons door:

  • via de Triodos Mobile App, in het menu 'Uw gegevens'
  • via een beveiligd bericht in Internet Banking, met vermelding van je volledige nieuwe adres, samen met de contactgegevens van de personen die samen met jou naar dit adres zijn verhuisd
  • via e-mail naar info@triodos.be, met volledige vermelding van je nieuwe adres, en ook de contactgegevens van de personen die samen met jou naar dit adres zijn verhuisd.

Ben je verhuisd naar het buitenland?

Bezorg ons dan zoals hierboven beschreven het nieuwe adres, samen met een recent woonplaatsbewijs:

een officieel adresbewijs of een kopie van een recente telefoon- of energiefactuur.

Wil je een correspondentieadres toevoegen?

Gebruik daarvoor het document "Formulier voor een adreswijziging of de toevoeging van een correspondentieadres". 

Dit document kan je ons toesturen via email (info@triodos.be) of via de beveiligde berichtenservice in Internet Banking.

Heb je een nieuw telefoonnummer of emailadres?

Dit kan je zelf aanpassen in Internet Banking via het menu Self Service . Vervolgens kies je voor 'Instellingen' - 'Uw profiel'.

Je kan ons de nieuwe gegevens ook bezorgen via e-mail of een beveiligd bericht in Internet Banking.