Hoe geef ik als professionele klant een adreswijziging of andere wijzigingen door?

 

Is uw organisatie verhuisd?

Vul het wijzigingsformulier voor contactgegevens voor professionelen in en stuur het ondertekend en per post naar ons op in een gesloten enveloppe samen met een kopie van de meest recente publicatie in het Belgisch Staatsblad. U kunt alles ook ingescand via een beveiligd bericht in Internet Banking opsturen.

Hebt u een nieuw e-mailadres of telefoonnummer?

U kunt uw instellingen via Internet Banking wijzigen. U kunt ons ook een e-mail naar info@triodos.be sturen met uw nieuwe gegevens of bellen naar 02 548 28 51.

Andere wijzigingen in het beheer?

Vul dan het wijzigingsformulier in dat past bij uw rechtsvorm en stuur het ondertekend en per post naar ons op in een gesloten enveloppe samen met de gevraagde documenten.

Er is momenteel een wachttijd van ongeveer 7 tot 8 weken voor het wijzigen van een zichtrekening. We begrijpen dat dit vervelend is voor u en verontschuldigen ons voor de vertraging.