Kan ik als professionele klant mijn privé rekeningen beheren in de Triodos Mobile App?
Indien je graag ook jouw privé rekeningen in de Mobile App beheert, volstaat het om eerst de app te registreren als professionele klant (met je Digipass).
Vervolgens kan je ons contacteren ([email protected]) om de privé rekeningen ook zichtbaar te maken.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Om te beleggen in onze fondsen in (het nieuwe deel van) Internet Banking of in de Mobile App, volg je deze stappen:
1: Nadat je bent ingelogd, ga je naar de effectenrekening en kies je voor 'Start met beleggen' of 'Andere beleggingen'. 2: Je komt op de overzichtpagina met alle fondsen in ons aanbod. Kies het gewenste fonds. 3. Je bent nu op de productpagina van dit fonds. Lees de informatie door tot helemaal beneden. 4: Eens je onderaan de pagina bent, wordt de knop ‘Aankopen’ groen. Klik erop om verder te gaan.
In de volgende schermen kies je:
5: in welke klasse je wilt investeren (R-Cap – kapitalisatie of R-DIS – distributie) 6: het bedrag dat je wilt investeren 7: de frequentie (eenmalig of maandelijks)
Nadat je die stappen hebt doorlopen, bevestig je de transactie met je geheime code (via de app) of met je wachtwoord (via Internet Banking).
Ter info is dit het verdere verloop:
De aankoop gebeurt op de bankwerkdag (D) waarop we het geldige aankooporder ontvangen vóór 11.30 u. Ontvangen we het order later, dan wordt je aankoop pas de volgende bankwerkdag verwerkt.
Op D+1 wordt de NIW (netto-inventariswaarde) berekend op basis van de beurskoers van de activa van het compartiment van de vorige dag (dag D) en krijg je een bevestiging van de uitvoering via Online Banking en/of per post, afhankelijk van jouw keuze.
Neen. Wij vinden relaties en contacten tussen mensen heel belangrijk, maar we versterken wel onze multichannel-aanpak. We integreren digitalisering in onze administratieve procedures. Het gebruik van de meest recente technologieën en van multifactoridentificatie biedt meer veiligheid. En onze klanten meer snelheid/flexibiliteit/gebruiksvriendelijkheid aanbieden, leidt tot meer efficiëntie.
Op die manier kunnen we onze medewerkers vrijstellen van taken die geautomatiseerd kunnen verlopen. Zo kunnen zij zich meer toeleggen op vragen waar hun expertise nuttig is, waar hun advies een echte meerwaarde heeft, en waar de technologie niet van pas komt, bijvoorbeeld om met jou te spreken over een grote belegging of een hypothecaire lening.
Wij zijn een middelgrote bank en het gebruik van digitale technologieën is onze manier om onze groei en kosten te beheren zodat we onze opdracht verder kunnen vervullen.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Blokkeer direct de toegang tot de app als je je toestel niet meer hebt:
Log in via Internet Banking
Ga naar Instellingen > Mobile Banking
Klik op Toegang blokkeren
Door op 'blokkeren' te klikken, blokkeer je onmiddellijk je toegang tot de Triodos Mobile Banking app.
Belangrijk: heb je toegang tot Mobile Banking via meerdere apparaten, dan wordt de toegang op alle apparaten geblokkeerd.
Heeft deze informatie je geholpen ?
De app is ontworpen naar de werking en de schermgrootte van een smartphone. Hoewel het technisch mogelijk is om de app op een tablet te installeren, kunnen we niet garanderen dat het goed zal werken. Het uitvoeren van bepaalde identificatiestappen (gezichts-en identiteitskaartregistratie) blijkt ingewikkeld door het verschil in schermgrootte ten opzichte van een smartphone.
U kunt de app dus desgewenst nog steeds gebruiken op uw tablet. Maar indien u problemen ondervindt, nodigen wij u uit om het opnieuw te proberen op een smartphone in plaats van op een tablet.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Alle Business rekeningen zijn niet automatisch gelinkt en zichtbaar in Internet Banking of de Mobile Banking app.
Vraag ons om het wijzigingsdocument of stuur ons een beveiligd bericht in Internet Banking. Zodra we uw ondertekende aanvraag verwerkt hebben, zult u de rekeningen van uw organisatie terugvinden via Online Banking.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Je kan je geheime code altijd veranderen via je smartphone in het menu Meer > Voorkeuren en Privacy. Kies voor een veilige geheime code die niet voorspelbaar is. Dus geen geboortedatums of reeksen van dezelfde of opeenvolgende cijfers.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Alle professionele rekeningen worden online beheerd, via Intenet Banking of via de Mobile Banking app.
U hebt de modaliteiten voor het beheer van uw rekeningen bepaald bij het openen van uw rekening via het openingsformulier.
Als u wijzigingen wilt aanbrengen voor het beheer van uw rekeningen, vul dan het specifieke wijzigingsformulier in
zelfstandigen
juridische constructies
andere organisaties
en stuur het ingevuld en ondertekend per post terug naar Triodos Bank Customer Administration Hoogstraat 139/3 - 1000 Brussel
Triodos Bank gebruikt cookies om je beter en persoonlijker van dienst te zijn. Daarnaast zetten we cookies in om de website goed te laten functioneren en om anonieme informatie te verzamelen waarmee we de website kunnen verbeteren. Ook gebruiken we cookies van derden voor marketingdoeleinden. Door op ‘Aanvaard alle cookies’ te klikken, geef je hier toestemming voor. Wil je meer uitleg over elk type cookie of wil je de standaardcookie-instellingen aanpassen, klik dan op ‘Mijn cookievoorkeuren’.