Vermeld in de mail uw naam, voornaam en het serienummer van de digipass. Stuur uw digipass terug zodat wij die recycleren. Nadien sturen wij u afzonderlijk per post uw pincode en uw digipass.
Als u uw digipass verloren bent
Neem zo snel mogelijk contact op met de helpdesk via telefoon op het nummer 02 548 28 00 (van 09.00 tot 13.00) of via mail [email protected].
Triodos Bank doet dan het nodige om deze digipass te blokkeren. Nadien sturen wij u afzonderlijk per post uw nieuwe pincode en digipass.
Elke nieuwe digipass kost 25 EUR. Dit bedrag wordt automatisch gedebiteerd van de rekening vermeld op het aanvraagformulier Internet Banking.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Om documenten elektronisch te ondertekenen, heb je het volgende nodig:
jouw identiteitskaart en de bijbehorende pincode
een identiteitskaartlezer (extern of ingebouwd in uw computer)
Je kan jouw documenten dan elektronisch ondertekenen door de stappen te volgen die beschreven staan op de eID-site van de Belgische Federale Overheidsdienst. Belangrijk: Vergeet niet de optie ‘Vergrendel het document na ondertekening’ aan te vinken behalve als het om een document gaat dat ook nog door een medewerker van Triodos Bank moet ondertekend worden.
Een belangrijke vorm van internetfraude gebeurt via phishing. Het doel van phishing is het verzamelen van uw persoonlijke, geheime gegevens. Dat gebeurt op verschillende manieren: via e-mail, via een pop-up, via uw favorieten (een van uw favoriete links werd aangepast waardoor u op een andere site belandt) en zelfs telefonisch en via sms.
Laat u niet misleiden door een e-mail die afkomstig lijkt te zijn van een bekend bedrijf waarin u onder het mom van ‘controle of update van bestanden’ gevraagd wordt om te klikken op een link om uw persoonlijke gegevens aan te vullen!
Triodos Bank en andere betrouwbare bedrijven, zullen u nooit vragen om op zo'n manier dat soort gegevens te verstrekken.
Let ook op met informatie die u achterlaat op sociale netwerksites, bijvoorbeeld op Facebook en Netlog. Bepaalde gegevens zijn immers een goede bron van inlichtingen voor criminelen.
Wat kunt u doen?
Controleer altijd of het adres van uw Internet Bankingsessie begint met https://banking.triodos.be/. Als dat niet het geval is, bent u op een valse website beland. Verlaat die zo snel mogelijk.
Hebt u een verdachte e-mail ontvangen in naam van Triodos Bank? Stuur die e-mail (inclusief eventuele bijlagen) onmiddellijk door naar [email protected].
U kunt ook contact opnemen met onze helpdesk Online Banking op 02 548 28 00, van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur.
Voor meer informatie over ‘phishing’ en andere fraudetechnieken kunt u ook terecht op de site van Febelfin: http://www.safeinternetbanking.be/nl.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Om te beleggen in onze fondsen in (het nieuwe deel van) Internet Banking of in de Mobile App, volg je deze stappen:
1: Nadat je bent ingelogd, ga je naar de effectenrekening en kies je voor 'Start met beleggen' of 'Andere beleggingen'. 2: Je komt op de overzichtpagina met alle fondsen in ons aanbod. Kies het gewenste fonds. 3. Je bent nu op de productpagina van dit fonds. Lees de informatie door tot helemaal beneden. 4: Eens je onderaan de pagina bent, wordt de knop ‘Aankopen’ groen. Klik erop om verder te gaan.
In de volgende schermen kies je:
5: in welke klasse je wilt investeren (R-Cap – kapitalisatie of R-DIS – distributie) 6: het bedrag dat je wilt investeren 7: de frequentie (eenmalig of maandelijks)
Nadat je die stappen hebt doorlopen, bevestig je de transactie met je geheime code (via de app) of met je wachtwoord (via Internet Banking).
Ter info is dit het verdere verloop:
De aankoop gebeurt op de bankwerkdag (D) waarop we het geldige aankooporder ontvangen vóór 11.30 u. Ontvangen we het order later, dan wordt je aankoop pas de volgende bankwerkdag verwerkt.
Op D+1 wordt de NIW (netto-inventariswaarde) berekend op basis van de beurskoers van de activa van het compartiment van de vorige dag (dag D) en krijg je een bevestiging van de uitvoering via Online Banking en/of per post, afhankelijk van jouw keuze.
Een bankattest is een officieel document dat jouw Triodos rekeningnummer bevestigt.
Het saldo kan desgewenst ook vermeld worden.
Het is ook mogelijk om de taal van het attest te kiezen.
Je kan zelf een gratis bankattest downloaden vanuit Internet Banking.
Het attest kan je downloaden door in te loggen in Internet Banking en vervolgens te navigeren naar Self Service > Downloads > Bankattest.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Ja, we aanvaarden nu ook een elektronische handtekening, maar alleen als u die met uw Belgische identiteitskaart plaatst. Andere elektronische handtekeningen aanvaarden we niet.
Stuur ons daarna het elektronisch ondertekende document bij voorkeur per beveiligd bericht (via Internet Banking) terug of als u nog geen toegang hebt tot Internet Banking kan dat ook per e-mail .
Een paar aandachtspunten:
Wanneer u elektronisch tekent, zorg er dan voor dat u de optie ‘Vergrendel het document na ondertekening’ aanvinkt, anders wordt uw aanvraag niet aanvaard.
Als er voor een document meer dan één handtekening nodig is, moeten ze ofwel allemaal elektronisch ofwel allemaal handgeschreven zijn. Een combinatie van handgeschreven en elektronische handtekeningen op hetzelfde document wordt niet aanvaard.
De digipass kost 25 euro. Een digipass is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar.
Hebt u als professionele klant een zichtrekening, dan is de eerste digipass gratis voor de rechtspersoon.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Elke rekening heeft een daglimiet. Voor particulieren is de standaardlimiet 5.000 euro per dag per rekening.
Je kan de daglimiet tijdelijk verlagen of verhogen via de Triodos Mobile Banking app of via Internet Banking. De daglimiet kan tot 50.000 euro verhoogd worden en gaat in vier uur na je aanvraag voor een periode van maximaal zeven dagen.
Zo pas je de daglimiet aan:
Triodos Mobile Banking app: in het menu onderaan kies je ‘Meer’ en vervolgens 'Rekeningen instellen'. Kies de rekening waarvan je de limiet wilt aanpassen en ga naar ‘Daglimiet’.
Internet Banking: kies in het menu Self Service > Rekeningen instellen. Selecteer de rekening waarvoor je de limiet wilt wijzigen en klik op 'Daglimiet'.
Wil je de limiet definitief aanpassen? Stuur je vraag dan ondertekend via een beveiligd bericht. Wanneer we je vraag ontvangen en goedgekeurd hebben, worden je instellingen in Internet Banking en in de app gewijzigd.
Heeft deze informatie je geholpen ?
U kunt de pagina's het best bekijken met de volgende browsers:
Microsoft Internet Explorer 8 of hoger
Mozilla Firefox 10.0 of hoger
Safari 5.0 of hoger
Chrome 20.0 of hoger
Heeft deze informatie je geholpen ?
Neen. Wij vinden relaties en contacten tussen mensen heel belangrijk, maar we versterken wel onze multichannel-aanpak. We integreren digitalisering in onze administratieve procedures. Het gebruik van de meest recente technologieën en van multifactoridentificatie biedt meer veiligheid. En onze klanten meer snelheid/flexibiliteit/gebruiksvriendelijkheid aanbieden, leidt tot meer efficiëntie.
Op die manier kunnen we onze medewerkers vrijstellen van taken die geautomatiseerd kunnen verlopen. Zo kunnen zij zich meer toeleggen op vragen waar hun expertise nuttig is, waar hun advies een echte meerwaarde heeft, en waar de technologie niet van pas komt, bijvoorbeeld om met jou te spreken over een grote belegging of een hypothecaire lening.
Wij zijn een middelgrote bank en het gebruik van digitale technologieën is onze manier om onze groei en kosten te beheren zodat we onze opdracht verder kunnen vervullen.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Neem zo snel mogelijk contact op met de helpdesk via telefoon op het nummer 02 548 28 00 (van 09.00 tot 13.00) of via mail: [email protected]. Triodos Bank doet het nodige om uw digipass te blokkeren.
Daarna sturen wij u afzonderlijk per post uw nieuwe pincode en digipass. Elke nieuwe digipass kost 25 EUR. Dat bedrag wordt gedebiteerd van de rekening vermeld op het aanvraagformulier Internet Banking.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Neem contact op met de helpdesk: stuur een mail met de omschrijving van het probleem naar [email protected].
Vermeld in de mail uw naam, voornaam en het serienummer van de digipass.
Stuur uw digipass terug zodat wij die recycleren. Wij zullen deze gratis vervangen en u afzonderlijk per post uw nieuwe pincode en digipass toesturen.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Je kan je rekeninguittreksels als pdf downloaden in Internet Banking via Self Service > Downloads.
De frequentie van je rekeninguittreksels kan je wijzigen via Rekeningen instellen > Instellingen van je rekeninggegevens.
Op diezelfde plaats, onderaan, kan je ervoor kiezen om rekeninguittreksels niet langer per post te ontvangen door het vakje uit te vinken.
In de Triodos Mobile Banking app kan je je papieren rekeninguittreksels deactiveren via Meer > Rekeningen instellen.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Volg deze stappen om een nieuwe pincode in te stellen:
Toets drie maal een willekeurige pincode in. U krijgt telkens de melding 'Wrong pin'.
Na de derde keer krijgt u de melding 'Wait 1 minute' of 'Time penalty'.
Toets nu een vierde keer een willekeurige pincode in. Nu is uw digipass geblokkeerd en verschijnt de 'UNLOC CODE' of 'LOCK CODE' op het scherm .
Met uw digipass bij de hand, belt u nu een medewerker van de helpdesk op het nummer 02 548 28 00 (van 09.00 tot 13.00). Die medewerker helpt u verder met het instellen van een nieuwe persoonlijke pincode.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Ben je verhuisd ?
Zodra je adres officieel is gewijzigd, geef je jouw nieuwe adres aan ons door:
via Internet Banking > Self Service > Domicilieadres > Wijzigen
via de Mobile app > Meer > Persoonlijke gegevens
Heb je een nieuw telefoonnummer of emailadres?
Dit kan je zelf aanpassen in Internet Banking via het menu Self Service of in de app via het menu 'Meer' en dan "Persoonlijke gegevens".
Verrichtingen vanuit jouw spaarrekening kunnen enkel ten gunste van een vooraf bepaalde rekening.
Die rekening moet geopend zijn op naam van de titularis en/of medetitularis bij een Belgische bank of bij Triodos Bank België op naam van een familielid tot de tweede graad inbegrepen.
Om de begunstigde rekening te wijzigen of te schrappen, heb je twee mogelijkheden :
Stuur het document “Wijzigingen in de Online Banking-instellingen voor particuliere klanten” volledig ingevuld en ondertekend terug, ingescand via e-mail naar [email protected] of via een beveiligd bericht in internet banking
Je zal een mail ontvangen die deze wijziging zal bevestigen.
De vroegere manier van aanmelden met gebruikersnaam en wachtwoord wordt niet meer aangeboden. Voortaan kan je aanmelden met de Triodos Mobile Key, een extra functie in de Triodos Mobile Banking app. Je kan er niet alleen mee aanmelden maar ook verrichtingen mee uitvoeren op je computer of smartphone. Dat is:
(veel) sneller: je hoeft niet meer te wachten op een brief met de inloggegevens en hebt in enkele minuten toegang tot je rekeningen.
gemakkelijker: voor je verrichtingen heb je alleen maar je smartphone nodig, die je wellicht altijd bij je hebt. Je hoeft dus geen gebruikersnaam of wachtwoord meer te onthouden
zeer veilig: deze manier van inloggen biedt meer veiligheid, want hij wordt voortdurend geactualiseerd volgens de Europese regelgeving EIDAS (Electronic Identification Authentification and trust Services). Tot slot vermindert deze methode de kans op fraude aanzienlijk doordat je identificatie en authenticatie gegarandeerd zijn.
Hoe gaat dat praktisch in zijn werk?
De Triodos Mobile Key is een functie in de Triodos Mobile Banking app die geactiveerd moet worden.
De procedure is snel en eenvoudig:
Om te beginnen download je (via je smartphone) in de App Store of Play Store de laatste versie van de Triodos Mobile Banking app (Triodos Banking BE).
Kies je taal en klik op ‘Aanmelden’ en dan op ‘Triodos Mobile Key’. Vul dan de informatie in. Je krijgt een e-mail met een verificatiecode. Klik in de app op ‘Volgende’ en vul de verificatiecode in.
Eén enkele keer dien je een opname te maken van de voor- en achterkant van jouw identiteitskaart (wij raden aan om de kaart op een neutraal gekleurde ondergrond, zoals een vel papier, te leggen en erop te letten dat je enkel de kaart fotografeert).
Ook één enkele keer neem je een selfie van jouw gezicht (wij adviseren om voor een neutraal gekleurde muur zonder decoratie te gaan staan en jouw hoofd langzaam opzij te draaien).
Nu kan je een geheime code van 5 cijfers kiezen.
Binnen maximaal 24 uur zullen wij per e-mail bevestigen dat jouw identificatie geslaagd is. Dan ben je klaar met de installatie van de Triodos Mobile Key.
Om aan te melden bij Online Banking (op je pc door de QR-code te scannen) of om transacties te bevestigen, zal je vanaf nu uitsluitend je smartphone gebruiken met de door jou gekozen geheime code van 5 cijfers.
Dat is makkelijk omdat je die waarschijnlijk altijd bij je hebt.
Bovendien is het niet langer nodig om ingewikkelde logins en wachtwoorden te onthouden.
Heeft deze informatie je geholpen ?
De Triodos Mobile Key is een functie van de Triodos Mobile Banking app waarmee je op een zeer veilige manier jouw identiteit kan aantonen.
In de banksector is veiligheid van het allergrootste belang. Bij het openen van jouw eerste rekening (bij het aansluiten bij de bank), voor het beheer van je rekening of om veilig transacties uit te voeren, moeten we controleren of jij het wel bent. Bekende traditionele verificatiemethoden zijn de digipass of de combinatie van een login en een wachtwoord.
De Triodos Mobile Key is een nieuwe digitale verificatiemethode die het hoogste veiligheidsniveau garandeert.
Waarom?
Met de Triodos Mobile Key kan je jouw identiteit op een zeer veilige manier aantonen via een multifactor-verificatie:
smartphone en identiteitskaart (wat je hebt)
gezichtsregistratie (wie je bent)
een 5-cijferige persoonlijke code (wat je weet)
Deze unieke combinatie van verschillende factoren vermindert het risico op fraude aanzienlijk omdat identiteitsdiefstal zo uiterst moeilijk wordt gemaakt.
Bovendien kan deze technologie steeds rekenen op de laatste updates die door de Europese wetgeving EIDAS (Electronic Identification Authentication and trust Services) worden bepaald.
Hoe gaat dat praktisch in zijn werk?
De Triodos Mobile Key is een functie in de Triodos Mobile Banking app die geactiveerd moet worden.
De procedure is snel en eenvoudig:
Om te beginnen download je (via je smartphone) in de App Store of Play Store de laatste versie van de Triodos Mobile Banking app (Triodos Banking BE).
Kies je taal en klik op ‘Aanmelden’ en dan op ‘Triodos Mobile Key’. Vul dan de informatie in. Je krijgt een e-mail met een verificatiecode. Klik in de app op ‘Volgende’ en vul de verificatiecode in.
Eén enkele keer dien je een opname te maken van de voor- en achterkant van jouw identiteitskaart (wij raden aan om de kaart op een neutraal gekleurde ondergrond, zoals een vel papier, te leggen en erop te letten dat je enkel de kaart fotografeert).
Ook één enkele keer neem je een selfie van jouw gezicht (wij adviseren om voor een neutraal gekleurde muur zonder decoratie te gaan staan en jouw hoofd langzaam opzij te draaien).
Nu kan je een geheime code van 5 cijfers kiezen.
Binnen maximaal 24 uur zullen wij per e-mail bevestigen dat jouw identificatie geslaagd is. Dan ben je klaar met de installatie van de Triodos Mobile Key.
Om aan te melden bij Online Banking (op je pc door de QR-code te scannen) of om transacties te bevestigen, zal je vanaf nu uitsluitend je smartphone gebruiken met de door jou gekozen geheime code van 5 cijfers.
Dat is makkelijk omdat je die waarschijnlijk altijd bij je hebt.
Bovendien is het niet langer nodig om ingewikkelde logins en wachtwoorden te onthouden.
Enkel wanneer je jouw telefoon verandert of voor transacties met een hoog risico (bv. grote bedragen) zullen wij opnieuw om de 3-factorcombinatie vragen.
Als dat nog niet het geval is, koppelen wij op vraag de effectenrekening van jouw organisatie aan je Online Banking-toegang. Dat is mogelijk voor elke gebruiker. Vul daarvoor het wijzigingsformulier in dat past bij de rechtsvorm van jouw organisatie en stuur het ons ondertekend terug.
Aankoop- en verkooporders zelf doorgeven
Je kunt makkelijk zelf de aankoop- en verkooporders (eenmalig of maandelijks) in alle veiligheid doorgeven via je smartphone dankzij onze Triodos Mobile Banking app. Het volstaat om titularis te zijn van een Triodos Business spaarrekening en een Triodos-effectenrekening. Daarna kies je voor 'Overzicht' onder de effectenrekening van je organisatie en volg je gewoon de instructies in de app.
De effectenrekening van je organisatie raadplegen
Je vindt zowel in Internet Banking als in de app een overzicht van de beleggingen en je ziet er ook alle orders van de afgelopen 5 jaar, ook die in behandeling. Bovendien kun je via Internet Banking alle rekeninguittreksels en halfjaarlijkse overzichten bekijken, printen en bewaren in PDF-formaat.
Je hebt onze Mobile Banking app nog niet gedownload?
Biometrische gegevens zijn de fysieke kenmerken die eigen zijn aan een bepaalde persoon.
In de banksector is veiligheid van het allergrootste belang. Bij het openen van uw eerste rekening (bij het aansluiten bij de bank), voor het beheer van uw rekening of om veilig transacties uit te voeren, moeten we controleren of u het wel bent. Bekende traditionele verificatiemethoden zijn de digipass of de combinatie van een login en een wachtwoord.
De Triodos Mobile Key is een nieuwe digitale verificatiemethode die het hoogste veiligheidsniveau garandeert en uw akkoord vereist voor de verwerking van uw biometrische gegevens.
Uw biometrische gegevens worden alleen gebruikt voor de beveiligde identificatieprocedure. Die bestaat uit een combinatie van verschillende verificatiefactoren:
smartphone (of tablet) en identiteitskaart (wat u heeft)
gezichtsregistratie (wie u bent)
een 5-cijferige geheime code (wat u weet)
Deze unieke combinatie van verschillende factoren vermindert het risico op fraude aanzienlijk, aangezien identiteitsdiefstal zo uiterst moeilijk wordt gemaakt.
Deze procedure vindt maar één keer plaats. Daarna zullen uw smartphone en de door u gekozen 5-cijferige code dienen als identificatiemethode om u aan te melden bij de online bank.
Alleen als u van telefoon verandert of voor transacties met een hoog risico (bv. grote bedragen), wordt u opnieuw om de 3-factorcombinatie gevraagd.
Meer informatie over de verwerking van uw gegevens vindt u in ons privacycharter.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Controleer of u op de website van Triodos Bank België bent. In uw adresbalk moet u https://banking.triodos.be/login hebben staan.
Controleer of u de juiste inlogwijze hebt gekozen. Kies voor "Inloggen met digipass".
Controleer of u het juiste serienummer hebt ingevuld. Dit is het nummer op de achterzijde van uw digipass. Bij het invoeren van dit nummer moet u de streepjes en spaties weglaten.
Volg daarna de instructies op het inlogscherm.
Na 3x onjuist inloggen, wordt de toegang tot Internet Banking om veiligheidsredenen geblokkeerd.
Als u alle controles hebt uitgevoerd en het lukt nog steeds niet om in te loggen, stuur dan een mail met de omschrijving van het probleem naar: [email protected].
Vermeld in de mail:
uw naam en voornaam
uw rekeningnummer(s)
het serienummer van uw digipass
het telefoonnummer waarop u tijdens de kantooruren bereikbaar bent
Wij nemen dan tijdens de kantooruren zo spoedig mogelijk contact met u op.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Via Internet Banking of in de app ziet u alleende rekening(en) waarvoor u bij de opening ineens een Online Banking-toegang hebt gevraagd of waarvoor u nadien een aanvraagformulier voor Online Banking hebt ingevuld.
Vul elke rekening die u online wilt beheren in op het aanvraagformulier en stuur het ons ondertekend terug, bijvoorbeeld via een beveiligd bericht in Internet Banking.
Zodra we uw ondertekende aanvraag verwerkt hebben, zult u uw rekeningen terugvinden via Online Banking.
Neen, u kunt enkel de digipass gebruiken die Triodos Bank België u toestuurde.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Alle Business rekeningen zijn niet automatisch gelinkt en zichtbaar in Internet Banking of de Mobile Banking app.
Vraag ons om het wijzigingsdocument of stuur ons een beveiligd bericht in Internet Banking. Zodra we uw ondertekende aanvraag verwerkt hebben, zult u de rekeningen van uw organisatie terugvinden via Online Banking.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Uw rekening werd gedebiteerd voor een bedrag dat u eerder had ontvangen. De melding op uw rekeninguittreksel luidt: 'Correctie dubbele betaling' of 'Correctie niet-uitgevoerde betaling voor technische redenen'?
Het Reglement voor SEPA betalingen (betalingen in euro’s) laat de bank van de opdrachtgever van een overschrijving toe aan de bank van de begunstigde uitzonderlijk de annulering van de overschrijving vragen. Dat is enkel mogelijk in geval van een technisch probleem of een dubbele betaling en dat binnen de 10 dagen na de uitvoering van de betaling.
Neem contact met de opdrachtgever voor meer info over die verrichting.
Heeft deze informatie je geholpen ?
De vroegere manier van aanmelden met gebruikersnaam en wachtwoord wordt niet meer aangeboden. Voortaan kan je aanmelden met de Triodos Mobile Key, een extra functie in de Triodos Mobile Banking app. Je kan er niet alleen mee aanmelden maar ook verrichtingen mee uitvoeren op je computer of smartphone. Dat is:
(veel) sneller: je hoeft niet meer te wachten op een brief met de inloggegevens en hebt in enkele minuten toegang tot je rekeningen.
gemakkelijker: voor je verrichtingen heb je alleen maar je smartphone nodig, die je wellicht altijd bij je hebt. Je hoeft dus geen gebruikersnaam of wachtwoord meer te onthouden
zeer veilig: deze manier van inloggen biedt meer veiligheid, want hij wordt voortdurend geactualiseerd volgens de Europese regelgeving EIDAS (Electronic Identification Authentification and trust Services). Tot slot vermindert deze methode de kans op fraude aanzienlijk doordat je identificatie en authenticatie gegarandeerd zijn.
Je hebt van ons al een e-mail of brief gekregen over de veranderingen die gaande zijn en over de voordelen van de Triodos Mobile Key. Je krijgt ook nog een verificatiecode van ons om de Triodos Mobile Key te activeren. Vervolgens hoef je alleen nog de stappen op je scherm te doorlopen. Dat gaat snel, in enkele minuten.
Heeft deze informatie je geholpen ?
U kunt ervoor kiezen om uw boekhouding te vergemakkelijken dankzij ons partnership met CodaBox.
CodaBox is een Belgisch bedrijf, sinds 2011 dé specialist voor het aanleveren van geautomatiseerde CODA-bestanden. Zij fungeren als tussenpersoon tussen de banken die rekeninguittreksels leveren en de boekhouders (intern/extern) die de bankverrichtingen registreren in het boekhoudsysteem van hun klanten.
CodaBox haalt alle elektronische rekeninguittreksels en stelt ze ter beschikking van elk bedrijf voor rekening van het boekhoudkantoor of voor zichtzelf en dat bij alle banken waar het bedrijf rekeningen heeft.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Uw cookies kiezen
Triodos Bank gebruikt cookies om je beter en persoonlijker van dienst te zijn. Daarnaast zetten we cookies in om de website goed te laten functioneren en om anonieme informatie te verzamelen waarmee we de website kunnen verbeteren. Ook gebruiken we cookies van derden voor marketingdoeleinden. Door op ‘Aanvaard alle cookies’ te klikken, geef je hier toestemming voor. Wil je meer uitleg over elk type cookie of wil je de standaardcookie-instellingen aanpassen, klik dan op ‘Mijn cookievoorkeuren’.