Triodos Mobile Banking
Jouw bankzaken waar en wanneer je dat wilt
Jouw bankzaken waar en wanneer je dat wilt
Zoek op 'Triodos Banking BE' in de Apple App Store of Google Play Store en download de Mobile Banking app.
Om te beleggen in onze fondsen in (het nieuwe deel van) Internet Banking of in de Mobile App, volg je deze stappen:
1: Nadat je bent ingelogd, ga je naar de effectenrekening en kies je voor 'Start met beleggen' of 'Andere beleggingen'.
2: Je komt op de overzichtpagina met alle fondsen in ons aanbod. Kies het gewenste fonds.
3. Je bent nu op de productpagina van dit fonds. Lees de informatie door tot helemaal beneden.
4: Eens je onderaan de pagina bent, wordt de knop ‘Aankopen’ groen. Klik erop om verder te gaan.
In de volgende schermen kies je:
5: in welke klasse je wilt investeren (R-Cap – kapitalisatie of R-DIS – distributie)
6: het bedrag dat je wilt investeren
7: de frequentie (eenmalig of maandelijks)
Nadat je die stappen hebt doorlopen, bevestig je de transactie met je geheime code (via de app) of met je wachtwoord (via Internet Banking).
Ter info is dit het verdere verloop:
Neen. Wij vinden relaties en contacten tussen mensen heel belangrijk, maar we versterken wel onze multichannel-aanpak. We integreren digitalisering in onze administratieve procedures. Het gebruik van de meest recente technologieën en van multifactoridentificatie biedt meer veiligheid. En onze klanten meer snelheid/flexibiliteit/gebruiksvriendelijkheid aanbieden, leidt tot meer efficiëntie.
Op die manier kunnen we onze medewerkers vrijstellen van taken die geautomatiseerd kunnen verlopen. Zo kunnen zij zich meer toeleggen op vragen waar hun expertise nuttig is, waar hun advies een echte meerwaarde heeft, en waar de technologie niet van pas komt, bijvoorbeeld om met jou te spreken over een grote belegging of een hypothecaire lening.
Wij zijn een middelgrote bank en het gebruik van digitale technologieën is onze manier om onze groei en kosten te beheren zodat we onze opdracht verder kunnen vervullen.
Indien je graag ook jouw privé rekeningen in de Mobile App beheert, volstaat het om eerst de app te registreren als professionele klant (met je Digipass).
Vervolgens kan je ons contacteren ([email protected]) om de privé rekeningen ook zichtbaar te maken.
Blokkeer direct de toegang tot de app als je je toestel niet meer hebt:
Door op 'blokkeren' te klikken, blokkeer je onmiddellijk je toegang tot de Triodos Mobile Banking app.
Belangrijk: heb je toegang tot Mobile Banking via meerdere apparaten, dan wordt de toegang op alle apparaten geblokkeerd.
De app is ontworpen naar de werking en de schermgrootte van een smartphone. Hoewel het technisch mogelijk is om de app op een tablet te installeren, kunnen we niet garanderen dat het goed zal werken. Het uitvoeren van bepaalde identificatiestappen (gezichts-en identiteitskaartregistratie) blijkt ingewikkeld door het verschil in schermgrootte ten opzichte van een smartphone.
U kunt de app dus desgewenst nog steeds gebruiken op uw tablet. Maar indien u problemen ondervindt, nodigen wij u uit om het opnieuw te proberen op een smartphone in plaats van op een tablet.
Je kan je geheime code altijd veranderen via je smartphone in het menu Meer > Voorkeuren en Privacy. Kies voor een veilige geheime code die niet voorspelbaar is. Dus geen geboortedatums of reeksen van dezelfde of opeenvolgende cijfers.
Alle professionele rekeningen worden online beheerd, via Intenet Banking of via de Mobile Banking app.
U hebt de modaliteiten voor het beheer van uw rekeningen bepaald bij het openen van uw rekening via het openingsformulier.
Als u wijzigingen wilt aanbrengen voor het beheer van uw rekeningen, vul dan het specifieke wijzigingsformulier in
en stuur het ingevuld en ondertekend per post terug naar
Triodos Bank
Customer Administration
Hoogstraat 139/3 - 1000 Brussel
Hebt u vragen?Onze medewerkers geven u graag een antwoord.
Niet gevonden wat je zocht?
Neem contact met ons op