Triodos Mobile Banking

Hulp en contact voor particulieren

Je bankzaken waar en wanneer jij dat wilt

Hoe kan ik de limiet voor overschrijvingen via de Triodos Mobile Banking app of Internet Banking wijzigen?

Elke rekening heeft een daglimiet. Voor particulieren is de standaardlimiet 5.000 euro per dag per rekening.

Je kan de daglimiet tijdelijk verlagen of verhogen via de Triodos Mobile Banking app of via Internet Banking. De daglimiet kan tot 50.000 euro verhoogd worden en gaat in vier uur na je aanvraag voor een periode van maximaal zeven dagen.

Zo pas je de daglimiet aan:

  • Triodos Mobile Banking app: in het menu onderaan kies je ‘Meer’ en vervolgens 'Rekeningen instellen'. Kies de rekening waarvan je de limiet wilt aanpassen en ga naar ‘Daglimiet’.
  • Internet Banking: kies in het menu Self Service > Rekeningen instellen. Selecteer de rekening waarvoor je de limiet wilt wijzigen en klik op 'Daglimiet'.

Ik wil mijn bankzaken eenvoudig en nog veiliger beheren (Triodos Mobile Key)

Hoe kan ik online klant worden?

Ik ben al klant maar kan niet meer inloggen in de app

Waarom de Mobile Banking app?

Goed om te weten

Zoek op 'Triodos Banking BE' in de Apple App Store of Google Play Store en download de Mobile Banking app.

Ontdek de impact van de Triodos-community waarvan je als klant deel uitmaakt

Veiligheid

Triodos Mobile Key

Zo werkt identificatie in de Triodos Mobile Banking app

App blokkeren

Meestgestelde vragen

Documenten