Haal meer uit je spaargeld

Je spaarrekening Business, dat is ook ...

Je rekening in 3 stappen

Open snel en makkelijk je Triodos spaarrekening Business

Bij Triodos Bank financiert jouw spaargeld alleen duurzame projecten. Zo selecteren we ze.

Zie wat je geld doet

Zij vertrouwden op ons

Al deze projecten werden gefinancierd met het geld van onze spaarders. Is jouw project het volgende?

Klaar om te sparen op het ritme van jouw onderneming?

Ik open mijn spaarrekening

Ontdek ook

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn documenten elektronisch ondertekenen?

Om documenten elektronisch te ondertekenen, heb je het volgende nodig:

 

Je kan jouw documenten dan elektronisch ondertekenen door de stappen te volgen die beschreven staan op de eID-site van de Belgische Federale Overheidsdienst.
Belangrijk: Vergeet niet de optie ‘Vergrendel het document na ondertekening’ aan te vinken behalve als het om een document gaat dat ook nog door een medewerker van Triodos Bank moet ondertekend worden.

 

Kijk voor alle details of bij technische problemen op de pagina met vragen en antwoorden van de eID-site van de Belgische Federale Overheidsdienst of neem rechtstreeks contact op met hen.

Hoe geef ik als professionele klant een adreswijziging of andere wijzigingen door?

 

Is uw organisatie verhuisd?

Vul het wijzigingsformulier voor contactgegevens voor professionelen in en stuur het ondertekend en per post naar ons op in een gesloten enveloppe samen met een kopie van de meest recente publicatie in het Belgisch Staatsblad. U kunt alles ook ingescand via een beveiligd bericht in Internet Banking opsturen.

Hebt u een nieuw e-mailadres of telefoonnummer?

U kunt uw instellingen via Internet Banking wijzigen. U kunt ons ook een e-mail naar info@triodos.be sturen met uw nieuwe gegevens of bellen naar 02 548 28 51.

Andere wijzigingen in het beheer?

Vul dan het wijzigingsformulier in dat past bij uw rechtsvorm en stuur het ondertekend en per post naar ons op in een gesloten enveloppe samen met de gevraagde documenten.