Hoe kan ik mijn app blokkeren?
Op deze manieren kan je de app blokkeren:
- Indien je nog over een ander mobiel apparaat beschikt, kan je de app daarop installeren en vervolgens het oude toestel deactiveren.
Klik daarvoor op Meer > Voorkeuren & Privacy > Toestellen beheren - PC of laptop: meld je aan op Internet Banking. Ga naar Self Service > Voorkeuren & Privacy > Mobiele toestellen beheren
Deze optie is enkel mogelijk voor professionele klanten die inloggen met een Digipass. - Stuur een e-mail naar [email protected] met het merk en model van het toestel waarop je de app wilt blokkeren (bv. IPhone 11.
- Bel ons op 02 548 28 00 (van 09.00 tot 13.00).
- Indien je niet over een ander apparaat beschikt en onze diensten gesloten zijn, adviseren wij om je SIM kaart te laten blokkerenvia je telecom provider.
- In geval van verlies of diefstal kan je ook aangifte doen bij de politie.
- Misschien heb je Find My Device ingesteld op iOS of Android. In dat geval kan je het apparaat ook blokkeren of zelfs wissen op afstand.
Ter info: om de app opnieuw in gebruik te nemen op een geblokkeerd toestel, moet je de app herinstalleren.
Blokkeer je app altijd als :
je mobiele toestel verdwenen is (gestolen of kwijt).
je fraude vermoedt.