Hoe kan ik mijn app blokkeren?

Op deze manieren kan je de app blokkeren:

  • Indien je nog over een ander mobiel apparaat beschikt, kan je de app daarop installeren en vervolgens het oude toestel deactiveren.
    Klik daarvoor op Meer > Voorkeuren & Privacy > Toestellen beheren
  • PC of laptop: meld je aan op Internet Banking. Ga naar Self Service > Voorkeuren & Privacy > Mobiele toestellen beheren
    Deze optie is enkel mogelijk voor professionele klanten die inloggen met een Digipass.
  • Stuur een e-mail naar [email protected] met het merk en model van het toestel waarop je de app wilt blokkeren (bv. IPhone 11.
  • Bel ons op 02 548 28 00 (van 09.00 tot 13.00).
  • Indien je niet over een ander apparaat beschikt en onze diensten gesloten zijn, adviseren wij om je SIM kaart te laten blokkerenvia je telecom provider.
  • In geval van verlies of diefstal kan je ook aangifte doen bij de politie.
  • Misschien heb je Find My Device ingesteld op iOS of Android. In dat geval kan je het apparaat ook blokkeren of zelfs wissen op afstand.

Ter info: om de app opnieuw in gebruik te nemen op een geblokkeerd toestel, moet je de app herinstalleren.

Blokkeer je app altijd als :

je mobiele toestel verdwenen is (gestolen of kwijt).
je fraude vermoedt.